TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE WEBSITE
PYLON ONLINE SRL, cu sediul in Cluj-Napoca, Strada Maramureșului nr. 85, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/150/2021 și având CUI RO43557775, nr. telefon: +40746487630, vă invită să luaţi la cunoştinţă menţiunile legale şi elementele legate de consultarea şi utilizarea site-ului www.pylon.ro („Site-ul”).
Definitii
Vanzator – PYLON ONLINE SRL.
Client / Cumparator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care isi
face un Cont in Site si efectueaza o Comanda. Clientul poate fi denumit in continuare si “Utilizatorul”.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile
mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Clientului ca urmare a Comenzii
plasate de Client.
Comanda – un document electronic prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul
Site-ului, intentia sa de a achizitiona Produse si Servicii de pe Site astfel cum sunt individualizate in Comanda.
Cont – sectiunea din Site care poate fi accesta introducand adresa de e-mail si o parola, si care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul
acestuia in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Produse, etc.). Cientul / Utilizatorul se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Cos – sectiune din Cont care permite Clientului sa adauge Produse sau Servicii pe care doreste
sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Produsele sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Clientul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Produselor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Produse si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Review – o evaluare scrisa de catre destinatarul sau beneficiarul unui Produs sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a mentiona daca Produsul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producatorul sau furnizorul Produsului.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu de catre Vanzator Cumparatorului, in numerar sau online, indiferent de modalitatea de livrare.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care Clientul le-a achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, oferte personalizate prin profilarea Clientului, informatii referitoare la Produse si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora din Site.
Incheierea Contractului
2.1 Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre
Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.2 Proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea
Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a
documentului de transport furnizat de curier sau receptionarea produselor fara a semna documunente de la curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul
livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
2.3 Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, e-mail, etc) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.4. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca Vanzatorul modifica cantitatea de Produse si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata pentru Produsele nelivrate.
2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate in sistem Rezerva in magazin, pretul Produselor si/sau Serviciilor sunt cele practicate in magazinul din care se ridica Comanda. Pretul este garantat timp de 72 (saptezecisidoua) de ore de la finalizarea Comenzii de catre Cumparator.
Politica de vanzare online
CONT
3.1. Comenzile pe Site pot fi initiate de catre Clientii care au cont creat pe Site.
3.2. Contul pe Site se poate crea de catre Clientul persoana fizica, care trebuie sa aiba cel puțin 18 ani si sa creeze un cont, pe numele sau, pe Site. Clientul persoana juridica isi va crea contul pe numele reprezentantilor sai / pe numele persoanei juridice.
3.3. Prin efectuarea înregistrării și deschiderea unui cont pe site-ul www.pylon.ro, clientul este
de acord cu Politica de Date Personale publicata pe Site și cu acesti Termeni și Conditii.
3.4. Nu se acceptă furnizarea unei adrese de email, a unui număr de telefon sau a altor date de contact care nu aparțin Clientului. Clientul trebuie să asigure confidențialitatea datelor de autentificare, furnizarea acestora către alte persoane fiind interzisă. Cu ocazia crearii unui cont, Clientul: trebuie să furnizeze date corecte și să își mențină profilul actualizat; o parola trebuie să fie ținută secretă și schimbată în cazul unei utilizări nepermise sau a unei suspiciuni de acest fel; o trebuie să utilizeze serviciul în conformitate cu legea romana / europeana aplicabilă.
3.5. Orice interacțiune cu PYLON ONLINE SRL efectuată prin contul Clientului îi este atribuită
Clientului. Acest lucru este valabil chiar dacă terții au efectuat tranzacții prin contul Clientului sau în cazul în care terții au avut acces la contul Clientului ca urmare a neîndeplinirii de catre Client a obligațiilor sale. Clientul este obligat să informeze imediat PYLON ONLINE SRL despre utilizarea neautorizată a contului său și să schimbe datele de autentificare în cazul în Care clientul are dovezi că acesta este utilizat de catre terți.
3.6. Prin intermediul contului, Clientul beneficiaza de urmatoarele avantaje:
- Comanda produse online;
- Istoric al comenzilor online;
- Evidenta si disponibilitatea facturilor (in format PDF) si a garantiilor aferente produselor
achizitionate (facturile si garantiile vor fi disponibile online de indata ce evolutia sistemelor IT
ale PYLON ONLINE SRL vor permite acest lucru);
- Retur produse in magazinele PYLON ONLINE SRL fara a fi necesara prezentarea bonului sau a facturii in format fizic;
- Retur produse in magazinele PYLON ONLINE SRL pe parcursul unei perioade de 14 zile de la data achizitionarii Produsului in conditiile prevazute in Regulamentul de Retur Marfa.
Invitatii la evenimente organizate de PYLON ONLINE SRL, i.e. ateliere de bricolaj, intalniri speciale cu clientii fideli, concursuri, etc.
Noutati despre operatiuni comerciale, evenimente, concursuri, produsele si serviciile PYLON ONLINE SRL
3.7. Clientul are dreptul de a inchide contul său, fără a oferi motive, prin utilizarea funcției
„Dezactivare cont client”, caz in care beneficiile asociate acestuia nu vor mai fi acordate Clientului.
3.8. PYLON ONLINE SRL poate decide în orice moment sa nu mai acorde beneficiile aferente contului, fără a fi obligata sa indice motivele unei astfel de decizii, cu anuntarea insa in prealabil a Clientilor, prin intermediul Site-ului.
3.9.Contul online aferent va fi dezactivat dupa expirarea unei perioade de 5 ani de la ultima comandă a Clientului.
3.10. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul
Utilizatorului/Clientului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Clientului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Clientul se poate adresa Serviciului Relatii Clientii al Vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
COMANDA
3.11 Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi. Un Produs si/sau un Serviciu adaugat in Cos este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs/Serviciu in Cos neurmata de finalizarea Comenzii nu atrage dupa sine inregistrarea acelei Comenzi si nici rezervarea Produsului/Serviciului. Comercializarea online a Produselor are loc în sistem en-detail (comerț cu amănuntul) sau en-gros (comerț cu ridicata) in functie de produsul ales.
3.12. Prin finalizarea unei Comenzi, Cumparatorul confirma ca datele furnizate de acesta, in Comanda si in contextul finalizarii acesteia, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
3.13. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului prin email, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta si fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, daca Clientul refuza sa achite valoarea Comenzii si/sau daca Clientul a furnizat date incomplete, neadevarate sau incorecte care fac imposibila livrarea Comenzii. De asemenea, Vanzatorul își rezervă dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse și/sau Servicii afișate pe Site ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii (prețuri care pot fi, în mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de către consumatorul mediu), cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
3.14. Comenzile plasate in timpul programului de functionare a magazinelor PYLON ONLINE SRL vor fi prelucrate in termenul mentionat in anuntul publicat de Vanzator pe Site. Comenzile plasate în zilele libere sau de sărbători legale, in care magazinele PYLON ONLINE SRL sunt inchise, vor fi prelucrate în ziua lucratoare urmatoare perioadei in care magazinele PYLON ONLINE SRL au fost inchise.
3.16. Finalizarea de catre Client a Comenzii implica acceptarea de catre acesta a obligaţiei de a face plata preţului Produselor /Serviciilor şi a costurilor de livrare, despre al caror cuantum Clientul este informat înainte de confirmarea Comenzii.
3.16. Clientul poate renunta la Comanda inainte de a primi din partea Vanzatorului confirmarea acesteia, prin notificarea Vanzatorului prin email sau telefonic.
3.17. In cazul unei comenzi preplatite efectuate de catre Client, acesta poate anula comanda pana la pregatirea comenzii de catre Vanzator, prin intermediul website-ului, accesand optiunea “Anuleaza Comanda” direct in contul sau de Client. Dupa ce comanda preplatita este pregatita, butonul “Anuleaza Comanda” din contul Clientului se dezactiveaza automat. Restituirea sumei catre Client se va efectua de catre Vanzator in termen de cel mult 14 zile de la primirea produsului sau a produselor returnate de client. Restituirea sumei se va efectua, in contul din care plata a fost efectuata de catre Client.
LIVRAREA PRODUSELOR
3.18. Produsele sunt livrate la adresa indicata de Client in Comanda, prin curier sau prin firme de transport care isi deruleaza activitatea in magazinele PYLON ONLINE SRL Romania. De asemenea, Comenzile pot fi preluate de catre Client direct din magazinul PYLON ONLINE SRL din Romania ales de catre Client (sistem Rezerva in magazin).
In cazul in care produsele sunt livrate la adresa indicata de Client in Comanda, prin firme de curierat (de exemplu Fan Courier, Sameday, DPD, Cargus), livrarea produselor se va face in sistem door-to-door.
Pentru produsele care sunt livrate prin firmele de transport care isi deruleaza activitatea in magazinele PYLON ONLINE SRL Romania, livrarea produselor se va face in regim de livrare EXPRES. Serviciile de livrare EXPRES presupun doar transportul mărfurilor de la magazin la adresa indicată si nu includ manipularea lor în vecinătatea autovehiculului sau pana la uşa clientului.
Livrarea produselor prin firme de curierat sau prin firme de transport se stabileste de catre sistemul informatic gestionat de PYLON ONLINE SRL Romania, in functie de anumite criterii, cum ar fi marfa care obiectul Comenzii plasate de catre dvs. »
3.19. Produsele sunt livrate de curier doar pe teritoriul Romaniei, indiferent de sistemul de livrare ales de Client, si doar in limita stocului disponibil.
3.20. Termenul de livrare a Comenzii este de cel mult 30 de zile calendaristice incepand cu ziua
urmatoare predarii produselor de catre Vanzator catre curier sau catre firma de transport.
Termenul estimat de livrare care apare la momentul plasarii Comenzii de catre dvs. este un termen pur orientativ. Termenul efectiv de livrare poate varia in functie de volumul comenzilor care sunt in asteptare la momentul plasarii comenzii de catre dvs
3.21. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica modalitatile de livrare a Comenzilor sau de a adauga noi modalitati de livrare.
3.22. Costurile de livrare sunt suportate integral de catre Client si sunt evidentiate separat in sectiunea Cosul Meu şi în Comandă. PYLON ONLINE SRL poate decide ca, costurile de livrare sa fie suportate, integral sau partial, de catre PYLON ONLINE SRL, in anumite conditii comerciale stabilite de aceasta, caz in care aceste aspecte vor fi anuntate pe Site sau in magazine.
FACTURARE – PLATA
3.23. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate pe Site si in fiecare Comanda si includ TVA si alte taxe aplicabile. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Avand in vedere prevederile OUG 99/2000, operatorul economic nu poate comercializa produse sub pretul de achizitie.
3.24. Pentru Comenzile pentru care Clientul opteaza pentru livrare in sistemul Rezerva in magazin, pretul Produselor va fi cel afisat pe Site pentru magazinul din care se ridica Comanda de catre Client. Pentru Comenzile pentru care Clientul opteaza pentru livrare in sistem door-to-door, pretul Produselor este cel afisat pe Site. Este posibil sa existe diferente intre pretul afisat online pentru livrare door-to-door si pretul afisat online pentru livrare Rezerva in magazin / pretul aplicabil in magazine, in functie de politica comerciala a Vanzatorului.
3.25. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii care contine Produse si/sau Servicii precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, in coletul in care livreaza Produsele sau in format electronic la adresa de mail mentionata de Cumparator.
3.26. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
3.27. Clientul va avea in Contul său evidenţa facturilor emise de Vanzator, putându-le salva şi arhiva la rândul său in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
3.28. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile si in format electronic prin adaugarea acestora de catre Vanzator in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
3.29. Plata facturilor se va putea face:
- Online prin card bancar sau numerar/card catre curier in cazul livrarilor la domiciliu;
- Online prin card bancar sau in numerar sau prin card bancar in magazine in cazul comenzilor
in sistem Rezerva in magazin.
In cazul platilor online, atat prin cardul personal cat si prin cardul de business, plata se va efectua in aceleasi conditii de siguranta deplina ca si în cazul tranzactiilor realizate la bancomat sau in magazine prin plata la POS. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele Mastercard, Maestro, Visa si Visa Electron.
PYLON ONLINE SRL isi rezerva dreptul de a retrage/ revoca aceaste solutii de plata oferita
clientilor sai, in orice moment, urmand sa informeze clientii sai despre aceasta
retragere/ revocare (i.e. pe site, in magazine).
DREPTUL DE RETRAGERE
3.30. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Termenul de retractare incepe sa curga, conform OUG nr. 34/2014 in:
– ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de sau nu de catre consumator, intră în posesia fizică a Produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi
livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs.
3.31. In cazul in care Clientul exercita dreptul sau legal de retragere, acesta va completa formularul de retur disponibil online pe Site si va trimite Produsul /Produsele catre Vanzator in termen de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere. Clientul poate exercita dreptul sau legal de retragere si transmitand un email (la adresa: office@pylon.ro) sau comunicand aceasta decizie a sa telefonic, catre Vanzator. Produsul / Produsele vor fi returnate in aceeasi forma / componenta in care au fost primite, impreuna cu toate accesoriile lor sau cadourile primite cu acestea si ambalate astfel cum au fost ambalate initia fara urme de ulei, noroi,praf, apa, fara a se limita la acestea. Pentru returul produsului sau a produselor este necesara factura sau bonul fiscal in original cu care acestea au fost achizitionate.
3.32. Daca Clientul exercita corespunzator dreptul sau de retragere, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata online sau in numerar, la alegerea Cumparatorului (daca Cumparatorul opteaza pentru rambursare in numerar, acesta trebuie sa se prezinte in magazin.
Vanzatorul poate oferi Clientului posibilitatea rambursarii sumei achitate de Client pentru Comanda prin eliberarea unui voucher, caz in care Clientul trebuie sa precizeze expres ca doreste ca suma sa-i fie rambursata astfel. Pentru Comenzile achitate prin credit de consum, Clientul va primi un bon valoric nerambursabil pentru a achizitiona alte produse din magazinele PYLON ONLINE SRL.
3.33. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor.
3.34. Daca Produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut sau nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Produsul este deteriorat), Vanzatorul are dreptul de a solicita o suma de bani necesara pentru readucerea Produsului in stadiul initial, dupa caz sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Clientului, Produsul poate fi reexpediat catre acesta din urma, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Client. Aceasta sumă se retine de Vanzator din pretul Produselor care trebuie restituit Clientului si se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit de Client.
Contravaloarea sumei care se retine din pretul Produsului va fi comunicata Clientului dupa receptionarea Produselor returnate.
3.35. Vanzatorul poate subcontracta in mod liber serviciul de livrare a Comenzilor oricarui tert, ales de catre Vanzator, fara a fi necesara informarea Cumparatorului. Produsele vor fi livrate exclusiv in Romania.
3.36. Produsul care face obiectul unei Comenzi poate fi returnat prin (i) în caz de Comandă în sistem Rezerva in magazin, prin predarea acestuia de către Client direct in orice magazin PYLON ONLINE SRL din România îi (ii) in caz de Comanda in sistem door-to-door, fie prin predarea Produsului de catre Client direct in orice magazin PYLON ONLINE SRL din Romania, fie prin trimiterea Produsului catre orice magazin PYLON ONLINE SRL din Romania, prin curier ales de catre Client, costul transportului, in ambele situatii, fiind suportat exclusiv de catre Client.
REVIEW
3.37. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.38. Dupa achizitionarea unui Produs, Clientului i se va putea solicita inscrierea unui Review legat de Produsul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email/nr telefon inscrisa de Client in Cont, pentru a permite Vanzatorului dezvoltarea gamei de produse.
3.38.1. După publicarea review-ului, acesta devine proprietatea Pylon. Prin furnizarea review-ului, Clientul acordă Pylon dreptul integral de utilizare, reproducere, modificare, adaptare, publicare, traducere, creare de lucrări derivate, distribuire și afișare acestui conținut în orice mediu.
3.38.2. Nu se acceptă limbaj jignitor, defăimător, obscen, abuziv, discriminatoriu sau ilegal în review-uri. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza sau de a elimina orice review care nu respectă aceste criterii.
INCETARE VANZARE ONLINE
3.39. Vanzatorul are dreptul, în orice moment, să modifice, să suspende sau să înceteze
comercializarea online a Produselor și / sau Serviciilor, parțial sau în totalitate, temporar sau
permanent, cu sau fără notificare prealabilă. Comenzile valabil confirmate de către Vanzator, anterior operațiunilor de modificare, suspendare sau încetare dispuse, vor fi în mod corespunzător executate de Vanzator.
COMUNICARI COMERCIALE
4.1. Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru comunicarile comerciale, dupa cum urmeaza:
- prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Profilul Meu /Abonare Newsletter”;
- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la
Vanzator.
RETUR
5.1. Returul Produselor care fac obiectul Comenzilor, pentru motive de neconformitate si/sau in
temeiul Regulamentului de retur, se face de catre Client, in conditiile specificate in legislatia romana in vigoare (in caz de neconformitate produs) respectiv in Regulamentul de Retur (in caz de retur al unui produs care nu este neconform), in oricare din magazinele PYLON ONLINE SRL din Romania.
GARANTII / SERVICE
6.1. Toate Produsele comercializate de catre Vanzator beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
6.2. Garantia produselor se acorda conform legii nr. 449/2003.
Termenul de solutionare a service-ului pentru persoane fizice este de maxim 15 zile calendaristice din momentul in care produsul a intrat in receptia SERVICE-ULUI AUTORIZAT.
DREPTURI DE AUTOR
7.1. Acest Site este o creaţie intelectuală în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 8/1996 privind
dreptul de autor şi drepturile conexe şi, ca atare, PYLON ONLINE SR, în calitate de autor al
acestei creaţii originale, beneficiază de protecţia şi drepturile prevăzute prin lege.
7.2. Este interzisă orice reproducere sau reprezentare, parţială sau totală, în alte scopuri, pe orice suport, fără autorizaţia prealabilă expresă a PYLON ONLINE SRL , în calitatea sa de autor.
7.3. Nerespectarea acestei interdicţii poate angaja responsabilitatea civilă şi penală a falsificatorului, împotriva căruia PYLON ONLINE SRL, îşi rezervă dreptul de a solicita despăgubiri pentru întregul prejudiciu produs.
MĂRCI, DENUMIRI COMERCIALE ŞI DREPTURI DE PROPRIETATE INDUSTRIALĂ
8.1. PYLON ONLINE SRL este proprietarul drepturilor ataşate mărcilor, numelor de firme, denumirilor comerciale, firmelor şi a altor drepturi de proprietate industrială, a căror existenţă şi validitate este recunoscută în mod expres de către toţi utilizatorii.
8.2. Atunci când nu este făcută nicio altă menţiune despre drepturile referitoare la alte mărci, nume de firme, denumiri comerciale sau firme, indiferent dacă sunt înregistrate sau nu, şi care pot fi ataşate anumitor termeni sau însemne de pe acest Site absenţa unei asemenea menţiuni nu implică în niciun caz faptul că aceste mărci, denumiri sociale, denumiri comerciale, firme, termeni sau însemne nu beneficiază de protecţie.
8.3. Toţi utilizatorii acestui Site recunosc şi admit în mod expres faptul că orice produs, serviciu
sau tehnologie descrise în aceste documente pot face obiectul altor drepturi de proprietate intelectuală în beneficiul PYLON ONLINE SRL sau al unei terţe părţi. Nu se acordă aici niciun drept de utilizare a unor asemenea drepturi de proprietate intelectuală. Orice reproducere, totală sau parţială, a acestor mărci fără autorizaţia prealabilă în scris a PYLON ONLINE SRL este interzisă.
PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
9.1. PYLON ONLINE SRL se angajează să ia toate măsurile rezonabile pe care le are la
dispoziţie pentru a păstra confidenţialitatea datelor personale puse la dispozitie de Clienti. Pentru mai multe informații despre Politica noastră de protectia a datelor personale, vă rugăm să accesați acest link: https://pylon.ro/pages/prelucrarea-datelor-personale
LEGISLAŢIA APLICABILĂ ŞI COMPETENŢA
10.1. Acesti Termeni şi Conditii sunt supusi legislaţiei române. În caz de litigiu şi în lipsa unui
acord amiabil între Vânzător şi Client / Clienţi, soluţionarea cazului revine instanţelor competente din Romania.
11.INFORMATII PRIVIND DEEE
11.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
11.2. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 – privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
Clientul are obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
Clientul poate preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.
12.TERMENE PENALITATI
12.1 In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.
12.2 In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
12.3 In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.
FORTA MAJORA
13.1. Nici una din parti (Vanzatorul / Clienti) nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
13.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
RĂSPUNDERE
14.1. Vanzatorul nu este responsabil pentru situațiile în care Site-ul nu functionează sau
funcționează necorespunzător ori parţial, ori pentru situaţiile în care contul / cardul a fost pierdut, furat sau nu functionează temporar.
MODIFICĂRILE TERMENILOR SI CONDIȚIILOR
15.1. Vânzătorul poate modifica in orice moment acesti Termenii si Condiții de utilizare website.
Versiunea în vigoare a acestora va fi disponibilă permanent, pe site-ul www.pylon.ro.
15.2. În cazul în care Clientul nu se opune, în scris (utilizând formularul de contact disponibil pe
Site), aplicării noilor Termeni și Condiții de utilizare website în termen de 2 săptămâni de la publicarea versiunii modificate pe site-ul www.pylon.ro, se va considera că modificările aduse Termenilor si Condițiilor de utilizare website sunt acceptate si sunt aplicabile Clientului de la data afisarii pe Site.
15.3. În cazul în care Clientul se opune, în scris (utilizând formularul de contact disponibil pe Site), modificărilor mai susmenţionate, Clientul are dreptul de a inchide contul său, in caz contrar Vânzătorul are libertatea de a invalida contul Clientului.
15.4. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Clientul isi asuma raspunderea pentru
mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
15.5. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul /
Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile de utilizare website in versiunea disponibila pe Site la data crearii Contului si/sau utilizarii Site-ului si/sau la data plasarii Comenzii.
Pentru orice intrebari cu privire la Termenii si Conditiile de utilizare website, Clientii pot contacta
Vanzatorul la email: office@pylon.ro sau la numerele de telefon afisate pe site aferente fiecarui magazin.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!