Garantie

Politica de retur

Pentru returnarea produselor comercializate de Pylon Romania, nu puteti contacta in scris pe adresa pylonromania@gmail.com sau telefonic la 0746 487 630. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatilor de returnare si va oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere. a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractul incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produselor, cu conditia ca produsul sa fie nefolosit, sa nu fie zgariat, lovit sau deteriorat in niciun fel si sa fie in ambalajul original. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa nu informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizeaza o declaratie neechivocata transmisa prin e-mail.

Expediati produse sau inmanati-ni-le direct noua la adresa Str. Maramuresului nr 85 , Cluj-Napoca, jud. Cluj, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice imputabile clientului, Pylon Romania isi rezerva dreptul sa nu accepte returnarea produsului si sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala clientului.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabili doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Responsabilii service ai Pylon Romania vor evalua produsele returnate si va vor informa in scris daca pentru produsele pe care doresc sa le returnati vi se vor percepe sau nu anumite taxe pentru a readuce produsele la conformitate (de exemplu daca produsele sunt zgariate sau daca prezinta alte deteriorari sau daca ambalajul original este deteriorat). In cazul in care se constata ca produsul trebuie readus la conformitate, valoarea taxei pentru readucere la conformitate poate varia intre 10% si 60% din valoarea produs. In cazul in care nu acceptati sa platiti taxa pentru readucere la conformitate, produsele nu vor fi acceptate pentru returnare si vi se vor retrimite pe curier pe cheltuiala dumneavoastra.

Daca va retrageti din contract, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de fapt ca ati ales modalitati de livrare alta decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi. , fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare folosita aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defect de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit, cu conditia ca produsul sa fie nefolosit, sa nu fie zgariat. , lovit sau deteriorat in niciun fel si sa fie in ambalajul original.

Nu se pot returna produsele care au fost folosite daca motivul returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs.

In cazul in care primiti produsele prin curier rapid, va rugam ca, la receptionarea lor si de fata cu agentul livrator, sa verificati cu atentie atat starea ambalajului, cat mai ales a produselor, si, in cazul semnalarii oricaror daune, va rugam sa completati. de fata cu agentul livrator un Proces Verbal de constatare daune (pe care il puteti solicita de la agentul livrator) si sa realizati fotografii cu ambalajele sau produse deteriorate, pentru o solutie eficienta si fara costuri pentru dumneavoastra astfel de situatii, daca apar. Trimiteti apoi o copie a Procesului Verbal, a AWB-ului, precum si pozele efectuate pe adresa de email pylonromania@gmail.com , pentru ca Pylon Online SRL sa poata trimite o sesizare oficiala si documentata catre curieri, in vederea solutionarii favorabile a acestor incidente. .

Reclamatiile aparute ulterior sau neinsotite de Procesul Verbal de constatare daune, nu vor putea fi solutionate si, in consecinta, nu ne vom putea asuma raspunderea pentru ele.

Garantii

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.pylon.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de www.pylon.ro, certificatele de garantie fie sunt emise directe de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Pylon Online SRL.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa pylonromania@gmail.com.

Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare

Contact

INFORMATII

Te rugăm să completezi formularul de mai jos. Pentru a ne putea asista cu ușurință în cazul unui retur, te rugăm să incluzi informații despre produsul pe care vrei să îl returnezi, cum ar fi: bonul sau factura, numărul comenzii și numărul AWB-ul/chitanța de la curier.

Str. Maramureșului nr. 85, Cluj-Napoca, România

0746-487-630

office@pylon.ro

Luni - Vineri 9:00 - 17:00

``