LIVRARE
Produsele comandate se livrează în termen de minimum 24 ore si maxim 14 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Dacă comanda dumneavoastră este plasată pe site până în ora 14:00 există posibilitatea primiri ei a doua zi. Taxa de transport depinde de produsul cumparat si este afisat pe pagina de cos, dupa ce ati adaugat produsul. Factori care influenteaza taxa de transport sunt distanta de livrare, zona de livrare, greutatea si volumul coletului, modalitatea de plata. Costul de livrare va fi intodeauna pretul standard practicat de companile de curierat partenere, fara a exista un cost suplimentar din partea sellerului Pylon Romania, si facem tot posibilul ca costul de transport sa fie proportional cu valoarea produselor cumparate.
- Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
- Transportul produselor se efectuează la adresa specifică în contul dumneavoastră.
- Înainte de expedierea unui colet exista posibilitatea să fiţi contactaţi pentru confirmarea comenzi şi stabilirea unui interval orar la care să fiţi contactat de curier pentru ridicarea coletului.
Șansele ca un colet să ajungă la dvs în 24 de ore de la expediere sunt de 83%. Cu toate că echipa noastră de livrare face tot posibilul să ajungă la tine la timp, se întâmplă să nu reușească de fiecare dată,din cauza unor factori externi. Asadar daca ai suferit o intarziere mai mare de 72 de ore de la plasarea comenzii, ne revansam pentru disconfortul cauzat cu un voucher de 3%, care poate fi folosit la urmatoarea comanda. Acest voucher va fi emis automat prin email, asa ca va rugam sa va verificati mailul.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Pentru produsele cu transport asigurat, cum ar fi obiectele sanitare din ceramica sau alte materiale fragile (chiuvete), aveti obligatia de a verifica coletul la primire, inainte sa semnati procesul verbal de receptie a produsului oferit de firma de curierat. Nu ne asumam raspunderea pentru coletele deteriorate neverificate in prealabil in prezenta curierului, pentru care ati semnat ca sunt in stare corespunzatoare.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site si depinde de capacitatea de operare a firmelor de curierat. Se face exceptie de la termenul mentionat in mod obisnuit si nu vor intra in conditiile promotionale din perioadele obisnuite.