Întrebări Frecvente

Trebuie să deschid un cont pentru a face cumpărături cu tine?

Nu, nu trebuie. Puteți face achiziții și puteți verifica de fiecare dată ca oaspete.

Cu toate acestea, prin crearea unui cont la noi, vă va permite să comandați fără a fi nevoie să vă introduceți detaliile de fiecare dată când faceți cumpărături la noi. Vă puteți înscrie chiar acum sau puteți începe mai întâi cumpărăturile și vă creați contul înainte de a verifica pe pagina coșului de cumpărături.

Cum pot/crea un cont?

Faceți clic pe „Autentificare/Înregistrare” urmat de „Creați un cont” și completați datele dumneavoastră personale.

Cum comand?

Cumpărați articolele dorite și adăugați-le în coșul de cumpărături. Când ați terminat, puteți trece la coșul de cumpărături și puteți verifica. Verificați și asigurați-vă că toate informațiile sunt corecte înainte de a vă confirma achizițiile și plata.

Cum plătesc comenzile mele?

Acceptăm plăți prin Paypal și toate cardurile de credit și debit majore, cum ar fi Mastercard, VISA și American Express.

Îmi pot modifica și anula comanda?

Din păcate, nu putem anula o comandă odată ce aceasta a fost plasată. Acest lucru ne va permite să vă împachetăm comenzile în mod eficient și să minimizăm erorile. Este recomandabil să verificați comanda înainte de a o plasa.

Am un cod de reducere, cum îl pot folosi?

Din păcate, nu putem anula o comandă odată ce aceasta a fost plasată. Acest lucru ne va permite să vă ambalăm comenzile în mod eficient și să minimizăm erorile. Este recomandabil să verificați comanda înainte de a o plasa.

Cum voi afla dacă comanda mea este confirmată?

După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare de la noi pentru a confirma că comenzile dumneavoastră au fost primite. Cu toate acestea, rețineți că comenzile vor fi expediate numai atunci când plata cu cardul dvs. de credit a fost aprobată și adresa de facturare și livrare este verificată. Alternativ, puteți verifica starea comenzii în „Contul meu” dacă sunteți un utilizator înregistrat.

Am probleme la adăugarea articolelor în coșul meu de cumpărături?

Veți putea adăuga articole atâta timp cât sunt disponibile. Ar putea exista o situație în care articolul se află în coșul de cumpărături al altcuiva, astfel încât starea articolelor este reflectată ca „Temporar indisponibil”.

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Da, însă refacturarea presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi doar pentru facturi ce depășesc valoarea de 500 RON și numai în aceeași lună contabilă. Solicitarea de refacturare se face la office@pylon.ro.

Care este politica de returnare?

Poți returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la primire, cu condiția să fie în aceeași stare în care a fost primit.

Cum procedez pentru retur?

Verifică eligibilitatea produsului pentru retur și completează formularul de returnare de pe site până în a 14-a zi de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat în ambalajul original.

Comanda mea a sosit deteriorată

Dacă produsul a sosit cu ambalajul deteriorat, te rugăm să refuzi primirea coletului și să informezi curierul cu motivul refuzului.

Am primit produsul greșit, ce fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, refuză coletul la livrare. Dacă l-ai acceptat, contactează-ne prin e-mail la office@pylon.ro cu detaliile comenzii și denumirea produsului livrat greșit.

Unde trebuie să predau coletul pentru retur?

Pentru detalii de retur, ne poți contacta la 0746 487 630 sau prin e-mail la office@pylo.ro

Pot modifica sau anula o comandă după ce am trimis-o?

Da, ne poți trimite un e-mail la office@pylo.ro sau ne poți suna la 0746 487 630 pentru modificare sau anulare.

Am comandat un produs pe precomandă. Ce trebuie să fac?

Dacă produsul se află în stocul furnizorului, comanda va fi procesată și livrată în 24-78 de ore. Dacă nu este disponibil, comanda va fi anulată automat de sistem.

În cât timp este reparat un produs defect?

Pentru produsele care intră sub incidența Legii 449/2003, termenul maxim de remediere este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în service.

Cum aflu dacă produsul a fost reparat?

Vei primi o notificare prin e-mail sau SMS în momentul în care produsul tău a fost reparat. Dacă a fost trimis prin curier, va fi expediat înapoi la adresa indicată inițial.