Întrebări Frecvente

Avantajele Comenzilor Online

Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online are următoarele avantaje:

  • Comenzi disponibile 24/7 – Comenzile pot fi înregistrate oricând și sunt preluate în ordinea înregistrării.
  • Rezervarea automată a produselor – Produsele disponibile în stoc vor fi rezervate automat la înregistrarea comenzii.
  • Urmărirea comenzii – Poți verifica starea comenzii în contul tău, din momentul înregistrării până la livrare.
Livrare și Expediere

Cât durează livrarea produselor comandate?

  • Produse în stoc intern: Comenzile plasate până la ora 16:00 sunt expediate în aceeași zi, cu livrare în 24-48 de ore.
  • Produse în stoc furnizor: Dacă sunt disponibile, se livrează în 24-78 de ore. Dacă produsul nu se află în stocul furnizorului, comanda va fi anulată automat.
Unde se pot livra produsele?

Livrăm produsele pe întreg teritoriul României, fără taxe suplimentare pentru kilometri exteriori.

Cum vor fi ambalate produsele comandate?

Pentru eficientizarea procesului de livrare, ne rezervăm dreptul de a expedia mai multe produse într-o singură cutie.

Contul de Client

Cum îmi creez un cont?
Îți poți crea cont din secțiunea „Contul Meu” a meniului principal. De asemenea, te poți autentifica direct cu contul de Facebook sau Google.

Cum îmi schimb adresa de expediere?

Trimite un e-mail la office@pylon.ro cu numărul comenzii și noua adresă, sau contactează-ne la 0746 487 630.

Urmărirea Comenzii

Cum pot urmări starea comenzii mele?
Poți urmări comanda accesând numărul AWB primit prin e-mail sau din contul tău de client.

Plată și Facturare

Produsele conțin TVA?
Da, toate produsele vândute pe acest site conțin TVA.

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Da, însă refacturarea presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi doar pentru facturi ce depășesc valoarea de 500 RON și numai în aceeași lună contabilă. Solicitarea de refacturare se face la office@pylon.ro.

Care este politica de returnare?

Poți returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la primire, cu condiția să fie în aceeași stare în care a fost primit.

Cum procedez pentru retur?

Verifică eligibilitatea produsului pentru retur și completează formularul de returnare de pe site până în a 14-a zi de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat în ambalajul original.

Comanda mea a sosit deteriorată

Dacă produsul a sosit cu ambalajul deteriorat, te rugăm să refuzi primirea coletului și să informezi curierul cu motivul refuzului.

Am primit produsul greșit, ce fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, refuză coletul la livrare. Dacă l-ai acceptat, contactează-ne prin e-mail la office@pylon.ro cu detaliile comenzii și denumirea produsului livrat greșit.

Unde trebuie să predau coletul pentru retur?

Pentru detalii de retur, ne poți contacta la 0746 487 630 sau prin e-mail la office@pylo.ro

Pot modifica sau anula o comandă după ce am trimis-o?

Da, ne poți trimite un e-mail la office@pylo.ro sau ne poți suna la 0746 487 630 pentru modificare sau anulare.

Am comandat un produs pe precomandă. Ce trebuie să fac?

Dacă produsul se află în stocul furnizorului, comanda va fi procesată și livrată în 24-78 de ore. Dacă nu este disponibil, comanda va fi anulată automat de sistem.

În cât timp este reparat un produs defect?

Pentru produsele care intră sub incidența Legii 449/2003, termenul maxim de remediere este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în service.

Cum aflu dacă produsul a fost reparat?

Vei primi o notificare prin e-mail sau SMS în momentul în care produsul tău a fost reparat. Dacă a fost trimis prin curier, va fi expediat înapoi la adresa indicată inițial.